Mogelijke oplossing voor XS4ALL users !! | 26 Jun 2009 21:49 | ||
Beste users, Sinds enkele weken waren er problemen geconstateerd bij de users die gebruikt maakte van hun @xs4all.nl mail adres. De mails die werden verstuurd om een nieuw account te activeren of de mails uit onze nieuwe mailing service kwamen niet aan. Wij hebben geprobeerd hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden en met succes !! Na contact gezocht te hebben met de provider XS4ALL kregen wij snel een reactie terug met een mogelijke oplossing om wel mail van ons te ontvangen in je inbox. Als je het mail adres van onze server noreply AT etherpiraten.com toevoegt aan je adresboek via XS4ALL webmail worden onze mails vanaf de volgende dag rechtstreeks in je inbox bezorgt !! Wij willen XS4ALL bedanken voor het aanbieden van deze optie en hun snelle service en top service voor hun users !! Helaas moeten wij alle users van Ziggo met een @home.nl of @ziggo.nl nog steeds teleurstellen, deze provider reageert niet op onze mails en de helpdesk weet al helemaal geen oplossing te geven !! Mocht je dus toch willen aanmelden en heb je als provider Ziggo kan je je alleen aanmelden met een ander e-mail adres. UPDATE: Wij kunnen jullie melden dat vanaf vanavond alle problemen met het versturen van mail naar boven genoemde providers is verholpen !! Wij willen hier de helpdesk van XS4ALL heel hartelijk voor bedanken, een provider met service van de bovenste plank hier kan zeker Ziggo nog een hoop van leren (nog steeds GEEN reactie op al onze gestuurde mail en telefonische contact ontvangen !! DIEP TREURIG) We hopen dat iedereen nu eindelijk voorzien kan worden van de informatie zoals het bedoeld is en van alle diensten gebruik kan maken. Mocht dit ondanks toch nog niet het geval zijn laat het dan of weten via de mail. Trefwoorden: users mail adres mails service provider xs4all ziggo |